Linki sponsorowane

Kampanie reklamowe linków sponsorowanych Google AdWords to bardzo efektywna forma reklamy internetowej. Boksy reklamowe z linkami sponsorowanymi wyświetlane są nad wynikami wyszukiwania wyszukiwarki internetowej Google (maksymalnie 3 linki dodatkowo wyróżnione różowym tłem) i z prawej strony naturalnych wyników wyszukiwania (wiele linków).

Linki  sponsorowane są reakcją wyszukiwarki na frazy wpisywane w odpowiednim kontekście przez internautów. Dobrze skonstruowana reklama w wyszukiwarce nie jest inwazyjną treścią, przed którą bronią się użytkownicy, ale pożądaną informacją. Jest ona odpowiedzią na zapytanie – przekaz dopasowany jest do odbiorcy, przez co tego typu reklama charakteryzuje się dużą skutecznością.

Więcej informacji na temat linków sponsorowanych moża znaleźć w artykule: „Wypowiedz się” – Efektywne kampanie reklamowe linków sponsorowanych Google AdWords.

  • Pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania Google „od ręki”.
  • Efekt widoczny natychmiast.
  • Bardzo wysoka skuteczność.
  • Reklama w postaci pożądanej informacji, a nie inwazyjnej treści wciskanej na siłę.
  • Linki sponsorowane są pozytywnie odbierane i przydatne użytkownikom Internetu.
  • Reklama przystosowana do potrzeb użytkownika – masowa reklama identyczna dla wszystkich jest dużo droższa i nieefektywna.
  • Reklama skłaniająca do konkretnego działania, przyciągająca uwagę.
  • Brak opłat za wyświetlanie reklamy, płatność tylko wtedy, gdy potencjalny Klient zainteresuje się ofertą, „kliknie” w reklamę i przejdzie do Państwa strony firmowej.
  • Bardzo dokładne targetowanie.
  • Kierowanie reklamy na wybrane regiony (miasto, województwo, kraj, cały świat) lub język.
  • Integracja reklamy z usługą Mapy Google.
  • Zwiększenie ruchu na stronie internetowej.
  • Zwiększenie sprzedaży.
  • Wzrost zainteresowania klientów proponowaną na stronie ofertą.
  • Ok. 16 milionów osób w Polsce i ponad miliard na całym świecie posługuje się wyszukiwarkami internetowymi – są to Państwa potencjalni Klienci.
  • Wizerunek nowoczesnego przedsiębiorstwa.
  • Kampanie reklamowe linków sponsorowanych Google AdWords to reklama idealna.
  • Pełen profesjonalizm.
  • 250 zł na reklamę w Google – gratis!
  • Brak opłat wstępnych.
  • Brak opłat aktywacyjnych.
  • Brak opłat abonamentowych.
  • Atrakcyjne, proste i jasne warunki współpracy.
  • Brak umów – brak jakichkolwiek zobowiązań.
  • Kompleksowa obsługa kampanii reklamowej Google AdWords na najwyższym poziomie: wykonanie, zarządzanie, analiza i optymalizacja.
  • Integracja z systemem Google Analytics – analityka internetowa w cenie prowadzenia kampanii.
  • Konkurencyjna cena za obsługę – system prowizyjny.
  • Minimalny budżet kampanii – 300 zł
  • Brak ograniczeń, co do ilości słów kluczowych i tekstów reklam niezależnie od budżetu kampanii.
  • Pełna kontrola – dostęp „tylko do odczytu” do systemu Google AdWords.
  • Życzliwe, indywidualne i przede wszystkim ludzkie podejście do Klienta, powiedzenie „Klient nasz Pan” wypowiedziane z naszych ust nie jest tylko pustą deklaracją.

Koszty obsługi (wykonanie, zarządzanie, analiza i optymalizacja) kampanii reklamowej Google AdWords przedstawiają się następująco:

  • 30% budżetu pierwszej kampanii (netto),
  • 25% budżetu każdej kolejnej kampanii (netto).

 

  • Minimalny budżet kampanii – 300 zł
  • Budżet pierwszej i drugiej kampanii musi być identyczny.
  • Budżet kolejnych kampanii może być większy lub mniejszy od pierwotnie zadeklarowanego.

 

Przykład:

Klient deklaruje, że chciałby przeznaczać na kampanię reklamową 1 000 zł (brutto).

1 000 x 30% = 300 zł

300 zł x 23% (VAT) = 369 zł brutto      – nasza prowizja

1 000 + 369 – 250 (gratis na start) = 1119 zł brutto      – łączny koszt pierwszej kampanii.

Koszt drugiej kampanii to 1307,5 zł brutto, koszt kolejnej kampanii to minimum 392,25 zł brutto.